Stage Ierland! - Reisverslagen van Michelle de Zwart - WaarBenJij.nu Stage Ierland! - Reisverslagen van Michelle de Zwart - WaarBenJij.nu
Stage Ierland!

Aangezien ik voor mijn opleiding een stage ga lopen van bijna 4 maanden en we de keuze hebben gekregen om naar buitenland te gaan, vertrek ik aankomende zondag, 26 januari 2014, naar Ierland!

Ik ga stage lopen in een 5-sterren hotel, genaamd het Cliff House Hotel, in Ardmore, Co. Waterford. Hier zal ik te vinden zijn bij de afdeling Front Office!

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2014

Eindeloze rust en alledaagse drukte.

29 Januari 2014

first week, first inpressions, first struggles.

22 Januari 2014

Zenuwen, rampscenario's en deadlines
Michelle

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2935

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 10 Mei 2014

Stage Ierland!

Landen bezocht: